2013 m. gruodžio 15 d., sekmadienis

Netikra žiema, tačiau tikra akcija

Na ką, atėjo tas metų laikas, kuomet visa gamta užsikloja balta sniego antklode. Viskas aplinkui balta, tyra ir taip švelniai pavojinga, širdį užlieja ramybė. Laukimas. Kiekvienas žmogus tokiu metų laiku laukia jam artimo dalyko: kas religinių švenčių, kas Kalėdų senelio, o kas - kūčių naktį aplankančių mirusiųjų.  Galbūt laukiam to stebuklingo meto, kad, praradę tikėjimą paprastumu bei meilę artimiesiems, patikėtume paslaptinga magija, taip grįždami į savo vaikystės laikus, kuomet iš tiesų laukėme senio šalčio su pilnu maišu dovanų. Tai kaip atlygis už per metus padarytus gerus darbus, kurie nepraslysta pro akis tiems, kurie tai vertina ir kuriems tai iš tiesų rūpi. Žiema susijusi su dvasinės ramybės būsena, susimąstymo apie praėjusį laiką metas. Prisiminę savo klaidas galime dar kartą pasimokyti iš jų ir sau širdyje prisiekti stengtis būti geresniais žmonėmis, nei buvome šiemet. Tai vadinama dvasiniu tobulėjimu.

Jau gruodžio vidurys, o už lango esantis vaizdas panašesnis į pavasarį: medžiai nuogi; žolė žalia, tačiau nepanašu, jog būtų gyva; purvynai, kelios balos ir truputis nešvaraus sniego kiemo pakraščiuose. Atrodo, jog sieninis kalendorius pradėjo meluoti. Labai tikiuosi kuo greičiau pamatyti tikros žiemos požymius, kurie išsklaidytų abejones dėl šios žiemos tikrumo. Ir šiaip, kad nebebūtų liūdna ir galėtume džiaugtis tikros žiemos linksmybėmis.

Vis kalbu apie laukimą. Ir tai turbūt labai normalu, nes visgi laukimo metas, ar ne? Laukiu daugybės dalykų, bet norėčiau pakalbėti apie vieną iš jų. Tai - spektaklis, kurio dar nesu mačiusi. Tradiciškai, pamačiusi "Facebook" socialiniame tinklapyje įrašą apie Juozo Miltinio dramos teatro rengiamą akciją, net nesudvejojau ir nusprendžiau dalyvauti. Pasirinkau žiūrėti spektaklį "Margarita", kuris bus rodomas gruodžio 22 d. 18 val. Vaistas nuo pastaruoju metu smaugiančių problemų, intrigų, sielvarto ir kitų blogybių. Siūlau ir kitiems, norintiems pabėgti nuo žiaurios kasdienybės, apsilankyti teatre, kur ne tik tobulėjama kaip asmenybė, bet ir randami problemų sprendimo būdai, kurių kartais taip reikia...

Skambanti Bethoveno "Mėnulio šviesai" mąstau apie gerus dalykus, į kuriuos šiuolaikinis žmogus neatkreipia dėmesio. Viskas, kas paprasta, prarado vertę. Visi norime kažko ypatingai naujo, išskirtinio ar labai brangaus, kad kaimynai ar praeiviai pagalvotų: "va, šitas žmogus turi pinigų". Bet ar mums to iš tiesų reikia? Ko reikia žmogui, kad jis būtų laimingas? Nepatikėsite, kiek nedaug. O jei žmogus mano kitaip - netekęs kažko supras, kad prarado viską.

3 komentarai:

  1. Noriu neribotai padėkoti šiam Didžiajam vyrui, vadinamam dr. ODION, šiandien esu laiminga, nes mano vyras dabar grįžo su meile. Mano vyras paliko mane dėl kitos moters, vien todėl, kad šiek tiek nesusipratome. jis paliko mane ir pažadėjo, kad niekada nebegrįš pas mane. Aš verkiu visą dieną ieškodamas sprendimo, kuris padėtų man jį sugrąžinti. Tada pamačiau, kad „Instagram“ dalijasi liudijimu, kurį pateikė ANGELA DAVIS. išsiunčiu jam el. laišką ir pasakoju savo problemas, kurias turiu su vyru, ir jis žada per 3 dienas grąžinti jį namo. iš tikrųjų jis yra nuostabus, jis padeda man susigrąžinti vyrą per 3 dienas, kurias jis žada, o mano vyras grįžta pas mane ir žada mylėti mane amžinai ir maldauti manęs dėl skausmo, kurį jis man sukėlė. Aš amžinai būsiu dėkingas jums, dr. ODION, ir nesustosiu skelbti jūsų vardo internete, kad žmonės pamatytų, koks esate tikras. Aš taip pat noriu pasakyti visiems čia, kad visada būsiu dėkingas šiam vyrui DR ODION už viską, ką jis padarė man. Mano vyras grįžo su meile, rūpestingumu, tiesa ir jis žada mylėti mane amžinai, aš pažadėjau kad visi, kuriuos pažįstu, niekada neturės problemų dėl santykių, susisiekite su juo el. paštu; (drodion60@yandex.com) arba taip pat galite „whats-app“ jį +2349060503921.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mano gyvenimas buvo sunaikintas, kai vyras man siuntė daiktus, po 13 metų mes buvome kartu. Buvau pasimetusi ir bejėgė, išbandžiusi tiek daug būdų, kaip susigrąžinti vyrą. Vieną dieną darbe buvau išsiblaškęs, nežinodamas, kad man paskambino viršininkas, todėl jis sėdėjo ir klausė, kas tai yra, aš jam pasakiau, o jis nusišypsojo ir pasakė, kad tai nėra problema. Aš niekada nesupratau, ką jis turėjo omenyje, nesunku susigrąžinti savo vyrą. Jis sakė, kad jis naudojo burtą, norėdamas susigrąžinti savo žmoną, kai ji paliko jį kitam vyrui. Mano bosas. Jis man davė DR ODION el. Pašto adresą, kuris padėjo susigrąžinti žmoną. Aš niekada netikėjau, kad tai pavyks, bet neturėjau kito pasirinkimo susisiekti su mano pasakymais, ir jis paprašė mano informacijos mano vyras galėjo pasiūlyti išmesti jam burtą ir aš nusiunčiau jam išsamią informaciją, bet po dviejų dienų mama man paskambino, kad mano vyras meldžiasi, jog jis nori manęs grąžinti, aš niekada netikėjau, nes tai buvo tik svajonė, o aš turėjau skubėti pas mamą ir, mano nuostabai, klūpėdamas klūpojo, kad mano vyras prašytų manęs atleisti, kad jis nori manęs ir vaiko namo, kai aš pasakiau DR ODION pokalbį dėl staigaus vyro pasikeitimo ir jis aiškiai pasakė: manęs, kad mano vyras mylės mane iki pasaulio pabaigos, kad jis niekada nepaliks kitos moters. Dabar aš ir mano vyras vėl grįžome kartu ir pradėjome daryti juokingus dalykus, kurių dar nebuvo daręs, jis mane džiugina ir daro tai, ką manoma daryti kaip vyrui, nesikaupiant. Prašau, jei jums reikia bet kokios pagalbos, kreipkitės pagalbos į DR ODION. Jo el. Pašto adresas yra (drodion60@yandex.com) arba skambinkite telefonu +2349060503921 ARBA taip pat „WhatsApp“.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Esame čia, kad suteiktume paskolas nuo mažiausiai 10 000,00 USD iki didžiausios 100 000 000,00 USD, tai yra, jei norite pateikti paraišką doleriais. Net jei esate iš Indonezijos, galite prašyti bent 100 Rp paskolos. Didžiausia 25 milijardų rupijų, taigi net jei esate iš Malaizijos, galite kreiptis dėl mažiausiai 30 000 Rm ir didžiausios 850 000 Rm paskolos. Taip pat galite kreiptis ir kitomis, aukščiau nepaminėtomis valiutomis, mes visada pasiruošę suteikti jums reikalingą paskolą visoms jūsų finansinėms išlaidoms padengti labai žemomis palūkanomis, nes tai darome daugelį metų ir tai buvo sėkminga ir naudinga abiem skolintojui ir skolininkui, todėl mes turime atsiliepimų visur<<<<>> >> Paskutinis atsiliepimas buvo Farouk iš Malaizijos su 2,3 ​​mln. Rp ir Indra iš Indonezijos su 570 Rp juta, todėl prašau. t likti nuošalyje labai draugiškas sandoris su šiuo klientu<<<<<>>> >>>>

    Kontaktiniai duomenys pateikti žemiau

    Įmonės pavadinimas: PASKOLŲ ĮMONĖ ISKANDAR LESTARI
    e_mail::>[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    WhatsApp::[+6282274045059]

    AtsakytiPanaikinti